Zdeněk Šimon
1 månad sedan
I agree with refferences bellow. Jenya is really master of his craft. I have received haircut, not just matched,but for the first time, exceeded my expectations.
Ivan Milenkovic Pupa
2 månader sedan
Jag hade väg förbi fina barber! Han ge mig så fin behandling jag inte känna mig igen! Jag har zidane frizur som jag inte tycka om! Men Barberman i salon ge mig best behandling! Jag bo i Skåne men rekommend alla komma hit !
Ano Nouri
6 månader sedan
Isho har varit min barberare i 3 år, och jag är alltid lika nöjd. Både med klippningen och sällskapet.
Philippe Bolay
7 månader sedan
Aldrig gått därifrån utan att vara helnöjd. Alla där är GRYMMA.
Kristofer Klarin
11 månader sedan
Christian är grym. Snabb och noggrann!
Svar från ägaren:Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina recension!
Mvh,
Teamet på Barbers of Sweden
O Z
1 år sedan
Got my beard done by Christian – trim and straight razor. I’m very pleased with his work and will definitely be coming back.
Svar från ägaren:Thank you so much! Glad to hear you’re happy with your visit.
Best,
Johan
Team Barbers of Sweden
Leon N
1 år sedan
Tack till bästa Nikos för en toppenbra klippning och trevligt samtal
Svar från ägaren:Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina recension!
Mvh,
Teamet på Barbers of Sweden
Love Skarnfeldt
2 år sedan
best cut ever thanks Nikos coming back next month
Svar från ägaren:Thank you so much! Glad to hear you’re happy with your visit.
Best,
Johan
Team Barbers of Sweden
Viktor Raykov
2 år sedan
Fantastic service all the time 👍
Highly recommend.
Peter Lozinski
2 år sedan
Bra frisörsalong med trevliga och kompetent personal.
Kan starkt rekommendera Isho, han är väldigt trevlig och riktigt bra på att klippa hår.
marcus askholt
2 år sedan
Snabb som fan och jävligt noggrann. Jag är jätte nöjd med både hår och skägg! Toppklass
Greg Parker
2 år sedan
Jenya gave me one of the best haircuts and beard trims I've ever received. And just a really great guy. Seriously considering flying 10 hours every month to get my hair cut here.
Lowe fridh bergius
2 år sedan
Grymt bra, proffsigt. Blev sjukt nöjd 5/5
Herman Moberg
2 år sedan
Bra som vanligt. Gav tips om hudvård också, tack Mario.
Tor Egil Rasmussen
2 år sedan
Veldig fornøyd med klippen, ble eksakt som jeg ville ha det. Frisøren hadde et øye for detaljer og var veldig nøye.
Micke
2 år sedan
Fin klassisk barbershop i modern tappning. Mario klippte mitt hår och fixade mitt skägg inkl. kniv. Han gjorde ett otrolig bra jobb.
S. S
2 år sedan
Bra frisyr, trevlig frisör, trevlig miljö. Inte dyrt men inte billigt. Ska gå hit nästa gång
konstantinos koutentakis
3 år sedan
Best haircut I had here in Stockholm. Thank you Linos
DrTroy MD
3 år sedan
Jag är mycket nöjd med professionaliteten hos Barber of Sweden Götgatan. Alla frisörer som jobbar där är utmärkta men jag kan inte ändra Mario sedan jag hittade honom.
Andre Blomquist
3 år sedan
Otrolig service! Mycket trevlig och framförallt skicklig personal! Hit blir det fler gånger
Zoltán Szandtner
3 år sedan
Superb service, got a fashionable haircut in a relaxing environment.
Alexander Ohlén
3 år sedan
Supermysigt läge med bra personal. Kommer varje månad för en uppfräschning
eliot bala
3 år sedan
Skön och riktigt professionell personal!
Gregory Moreau
3 år sedan
Super nöjd! Toppen bemötande. Ser fram emot till mitt nästa besök.
Martin Krmpotic
3 år sedan
Great service, great haircut. I recommend! 5+




